Inceput nou, dar...vintage

Ma joc de mult cu ramuri ale artei (care mai de care mai ciudate, dupa cum spune al meu sot), dar pana acum nici nu m-am gandit, nici n-am avut timp sa le "public", sa le scot la lumina.
Am sa va arat tot ce-mi ocupa mie timpul liber (ma tot mir cum suna, ca de fapt, timpul meu liber e atunci cand fac prajituri, noaptea sau ziua, cand stau cu piticii si sunt cu ochii si dupa ei).
Am sa pun aici de la poezie, tricotaje, pictura, quilling (mai nou descoperit), crosetaj etc.
Astept impresii, comentarii, idei de la voi.

Sa ne jucam...

Am sa va povestesc despre lucrurile terne si sterse din viata voastra. La fel ca hainutele simple, fara pic de culoare, fara acel wow care te face sa le admiri, toate evenimentele din viata omului si sentimentele ce decurg de aici, pot fi "imfrumusetate", indulcite, imbunatatite. Se stie ca toate sunt asa cum le percepem noi, cum le traim fiecare, cum vibreaza sufletul nostru la ele.
Revenind la lucrusoare pentru ca acestea le pot "afisa", restul sunt prea "personale", am sa va arat un mic si nesemnificativ exemplu de cum se pot schimba in bine niste hainute. Doar vointa si imaginatie sa aveti.

PS Revin cu mai multe exemple, dar acum doar asta mi-e l indemana...
Photobucket
Photobucket

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu